ش. آوریل 27th, 2024
پنج راه متفاوت سرمایه‌گذاری در املاک مسعود فاطمی در چیتگر

آماده‌ سازی مالی برای پیش ‌خرید

رویدادهای مهمی مانند می‌توانند باعث شوند همه روندها یک شبه تغییر کنند. منجر به کاهش فوری تولید ناخالص داخلی شد زیرا مشاغل در سراسر کشور یا خدمات را کاهش دادند یا به طور کامل تعطیل شدند. با محرک های دولت و بازگشایی بسیاری همانطور که همه ما مشاهده کرده‌ایم، از مشاغل پس از تعطیلی، روند نزولی بلافاصله معکوس شد. اختلال در شاخص های کلی اطلاعات به دست آمده از روندهای تاریخی را تضعیف نکرد. همانطور که انتظار می رفت، شهرهای کشور با ارزش املاک و مستغلات تأثیر می گذارد.

آماده‌ سازی مالی برای پیش ‌خرید

بازارهای املاک و مستغلات کمترین تأثیر را دیدند و اولین مناطقی بودند که بهبود یافتند.پیش فروش آپارتمان در چیتگر چگونه می توان بهترین سرمایه گذاری در املاک مسکونی را پیدا کرد در حالی که اقتصاد کلی به دلیل آسیب دید، بازار املاک و مستغلات یکی از کم‌ ترین آسیب‌ها بود و حتی در دوران رکود نیز به ثروت ‌آفرینی برای سرمایه ‌گذاران ادامه می‌دهد. املاک درآمد اجاره ای همچنان سرمایه گذاری جذابی هستند. اگرچه پیش ‌بینی می‌شد که قیمت آپارتمان‌های چند خانواری به میزان قابل توجهی کاهش یابد، اولیه مثبت که بر هنوز محقق نشده است.

تاثیر رشد نقشه‌های پروژه بر ارزش ملک

در مورد نحوه رسیدگی به همه گیری در مورد توزیع واکسن و محرک های اقتصادی بیشتر برای نگه داشتن مردم در خانه هایشان وجود اما این پیش ‌بینی سه شاخص روند رشد ابهامات زیادی وجود دارد زیرا برخی دیگر، نه چندان خوشبینانه، کاهش کلی در کسب و کار اجاره املاک و مستغلات را تا سال پیش بینی می کنند. تعداد کمی از اقتصاددانان املاک و مستغلات فروپاشی کامل بازار را پیش بینی می کنند که در سال  تجربه شد. برخی از اقتصاد دانان املاک و مستغلات از املاک اجاره ای و چند خانواری، کم است.

تاثیر رشد نقشه‌های پروژه بر ارزش ملک

نرخ بهره از نظر تاریخی پایین است و خرید املاک و مستغلات را مقرون به صرفه نگه می دارد. بسیاری پیش بینی می کنند که نرخ بهره تا سال و احتمالاً تا سال پایین خواهد ماند. پیش بینی برخلاف سال ، املاک و مستغلات، اعم در لیست شهر ما به جز یکی از بهترین شهرهای ما برای املاک سرمایه گذاری، هزینه مسکن کمتر از میانگین ملی قیمت املاک باقی می ماند. این روند قیمت جمعیت از در تمام ذکر شده در زیر ادامه دارد. بنابراین، ما می گوییم اینها بهترین در سال  و پس از آن برای ایجاد ثروت هستند.

نکات کلیدی برای مذاکره

با توزیع گسترده واکسن، نرخ اشتغال به سرعت بهبود می یابد. با تعطیلی دائمی حدود از مشاغل، باید در مورد این پیش بینی تعجب کرد. در گزارش سال خود،روندهای نوظهور در املاک موسسه زمین شهری وپیش بینی زیر را انجام می دهند: معقول املاک و مستغلات حتی با عملکرد بهتر رشد اگرچه بازارهای سرمایه املاک و مستغلات آرام شده است، برخی پیش بینی می کنند که اکثر آنها پیش بینی می کنند که قیمت کل املاک و انتظار می رود ارزش املاک صنعتی، مراکز داده و خانه های تک خانواده افزایش یابد.

نکات کلیدی برای مذاکره

در عین حال خرده فروشی و بیشترین کاهش را خواهند داشت. چشم انداز بلند مدت در بخش املاک و مستغلات به برای سلطنت در بستگی دارد. مستغلات یابد زیرا درآمد برای چندین سال کاهش می یابد کار از راه دور احتمالاً با مهاجرت به شهرهای کوچکتر و حومه شهر ادامه خواهد داشت. کمربند آفتابی احتمالاً بزرگترین برنده خواهد بود زیرا افراد با درآمد بالاتر گزینه های بیشتری برای محل زندگی خود دارند. این همچنین ممکن است منجر به افزایش احتمالی درآمد اجاره شود بازندگان و برندگان وجود داشته است.

خط آخر

اگرچه بسیاری از بخش‌های املاک و مستغلات در سقوط سال  آسیب دیدند، انتظار می‌رود که بیشتر بخش‌های املاک و مستغلات از بحران عبور کرده و قوی ‌تر ظاهر شوند و همچنان سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات را به سرمایه ‌گذاری عالی برای ایجاد ثروت تبدیل کنند. همانطور که در تمام بحران ها در طول تاریخ،برای تضمین آینده خود در برابر ، در املاک تجاری سرمایه گذاری کنید بخش های املاک و مستغلات که بیشترین آسیب بخش‌های املاک و مستغلات که خوب کار نمی‌کنند عبارتند از، دفتر و ممکن است .

ماه های آینده فرصت های خرید عالی در این بخش ها وجود داشته باشد. بسیاری برای این بخش ها آواز قو می خوانند. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد مردم حاضرند از خریدهای عملی برای چیزی جز آنلاین صرف نظر کنند. اگرچه خرید آنلاین خرده فروشی را متحول کرده است، اکثر خریدها، حتی با وجود استانداردهای فاصله گذاری،هنوز در موسسات خرده فروشی املاک و مستغلات انجام می شود.به محض رفع محدودیت های سفر، و با اصرار شدید برای بیرون آمدن و رفتن در حال شدن هستند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *