چ. مه 1st, 2024
پنج راه متفاوت سرمایه‌گذاری در املاک مسعود فاطمی در چیتگر

مذاکرات هوشمندانه برای معامله موفق

سرمایه گذاران: روش های ترجیحی شما برای سود سریع از املاک و مستغلات چیست؟ در املاک و مستغلات می توان پول زیادی به دست آورد ، بنابراین شما به دنبال ورود به بازی هستید. بسیاری از سرمایه گذاران رویکردی آهسته و پیوسته برای کسب سود دارند، اما این چیزی نیست که شما در ذهن دارید.در عوض، می‌خواهید نسبتاً سریع پول نقد کنید، که کاملاً ممکن است. در اینجا شش را برای کسب درآمد سریع در املاک و مستغلات آورده شده است.برای شروع، او گفت که شما به دنبال فروشندگان مضطرب هستید.

مذاکرات هوشمندانه برای معامله موفق

با موقعیت هایی مانند سلب مالکیت یا ارث ملکی ناخواسته روبرو هستند.املاک فاطمی که می‌توانید از آن استفاده کنید، به خصوص اگر تازه شروع کرده‌اید، زیرا به شما امکان می‌دهد با پول نقد اولیه محدود سرمایه‌ گذاری کنید.او گفت: هنگامی که ملکی را پیدا کردید، برای خرید آن با قیمت مطلوب معمولاً پس از ارزش تعمیر، قراردادی را مذاکره می کنید. به جای اینکه خودتان ملک را بخرید، سرمایه‌گذار دیگری را پیدا می‌کنید که علاقه‌ مند به معامله است و قرارداد ملک را به آنها واگذار می‌کنید.

توانایی مدیریت بودجه

پس از آن، او گفت که شما معامله را با یک شرکت معتبر می بندید و حق تکلیف خود را دریافت می کنید.او گفت: “با استفاده از عمده فروشی، می توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه قابل توجه وارد دنیای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید.” این یک رویکرد عملی است که سرمایه‌گذاران مشتاق را قادر می‌سازد تا فوراً سبد املاک و مستغلات خود را بسازند و از فرصت‌های موجود در بازار استفاده کنند.یک دلال املاک در املاک وولسن واقع در میامی، بر اهمیت اطمینان از یافتن قیمت مناسب تاکید کرد.

توانایی مدیریت بودجه

او گفت:کلید موفقیت این است که فروشندگانی با انگیزه بالا را شناسایی کنیم که مایلند ملک خود را زیر ارزش بازار بفروشند. هنگامی که یک معامله خوب را شناسایی کردید، می توانید به سرعت یک خریدار پیدا کنید و ملک را برای سود بفروشید.در نظرسنجی ما شرکت کنید: آیا نگران امنیت پول خود در حساب های بانکی خود هستید راه دیگری برای کسب درآمد سریع در املاک و مستغلات، ورق زدن خانه است.او گفت: «این شامل خرید یک ملک، بازسازی آن و سپس فروش آن برای کسب سود است.

راهنمایی‌های حرفه‌ای

کلید این است که املاکی را شناسایی کنیم که می توان آنها را زیر ارزش بازار خریداری کرد، اما پتانسیل تبدیل شدن به یک ملک سودآور را با انجام برخی کارهای نوسازی دارند. البته موفقیت در این نوع سرمایه گذاری املاک نیازمند مهارت های مختلفی است.او گفت: باله‌های خانه موفق باید به جزئیات، توانایی مدیریت بودجه و حس خوبی از بازار املاک و مستغلات محلی داشته باشند.اگر ملکی در یک مکان مطلوب دارید  مانند یک مقصد تعطیلات اجاره های کوتاه مدت می تواند راهی عالی برای کسب درآمد در املاک و مستغلات باشد.

راهنمایی‌های حرفه‌ای

ملک خود را برای اقامت کوتاه‌مدت اجاره کنید.او گفت که سرمایه گذاری در بازاریابی خوب و اجاره ملک خود با استفاده از پلتفرم های فوق می تواند به شما این امکان را بدهد که به سرعت درآمد خوبی کسب کنید.گزینه های اجاره به مالکیت که اگر نمی‌خواهید سرمایه‌گذاری بزرگی انجام دهید، می‌تواند یک ایده سودآور باشد.او گفت: این استراتژی شامل اجاره یک ملک با امکان خرید در تاریخ بعدی است. اجاره‌دهنده ماهانه به فروشنده پرداخت می ‌کند و بخشی از این پرداخت‌ها به سمت پیش‌پرداخت ملک است.

خط آخر

وقتی دوره اجاره به پایان می رسد، او گفت که می تواند ملک را بخرد یا از آن دور شود.راهی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بدون داشتن ملک واقعی است شرکتی است که دارای املاک و مستغلات درآمدزا است یا تأمین مالی می کند.در این نوع ترتیبات، وی گفت که سرمایه گذاران سهام را خریداری می کنند و بخشی از درآمد را معمولاً از طریق سود سهام دریافت می کنند.او گفت: می تواند راهی عالی برای به دست آوردن سریع پول خوب در املاک و مستغلات باشد، زیرا آنها درآمد منظمی را ارائه می دهند دارند.

البته، برای موفقیت، او گفت که باید تکالیف خود را انجام دهید.او گفت: “همه این استراتژی ها مستلزم تحقیق دقیق، توجه به جزئیات و تخصص در بازار محلی املاک و مستغلات است.” با این حال، زمانی که آنها به درستی اجرا شوند، می توانند راهی عالی برای کسب درآمد سریع در املاک و مستغلات باشند.گفت: اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، مستلزم یافتن فروشندگان با انگیزه است، سپس فروش این فروشندگان با پرداخت هزینه به یک سرمایه گذار املاک و مستغلات دیگر منجر می شود

.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *