س. آوریل 30th, 2024
پنج راه متفاوت سرمایه‌گذاری در املاک مسعود فاطمی در چیتگر

یک محرک کلیدی برای بازار املاک

جمله ای وجود دارد که اغلب تکرار می شود: شما می توانید خوب غذا بخورید، یا می توانید خوب بخوابید،آنها می فهمند که وارد چه چیزی می شوند. بسیاری از مردم عاشق ایده تعمیر و واژگونی به عنوان مثال، مدل ثابت و تلنگر هنوز هم شامل سرمایه ‌گذاری پول خود می‌شود، بدون اینکه تضمینی باشد که هنگام فروش ملک به شخص دیگری سود قابل توجهی به دست آورید. بسیاری از املاک و مستغلات این حکم را تکرار می کنند که در املاک و مستغلات می‌توانید ببینید چه چیزی ارائه می‌دهند. 

یک محرک کلیدی برای بازار املاک

اما به گفته به این سادگی نیست. شما باید نوع درست شبکه را انجام دهید. املاک فاطمی او شرکت در کنفرانس‌های صنعتی را برای ملاقات با متخصصان دیگر، مانند کنفرانس‌هایی که توسط انجمن ملی آپارتمان‌ها،  می‌شود، توصیه می‌کند.نیکولای از توصیه‌های سنتی شبکه‌ای انتقاد می‌کند که افراد تازه وارد در این زمینه را تشویق می‌کند تا در رسانه‌های اجتماعی فعال باشند و در بسیاری از خانه‌های باز شرکت کنند. او می‌گوید در عوض، سرمایه‌گذاران جدید باید بر روی ملاقات با صنعتگران محترم صنعت تمرکز کنند. 

توسعه زیرساخت ها

موسسه مدیریت املاک برگزار او می گوید که آنها عمدتاً در گرد همایی های انجمن های تجاری و در دانشگاه های معتبر یافت می شوند. این افراد به آنجا می روند، انواع دیگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات این یک چالش جانبی با چرخش سرمایه زیرا روحیه رشد شخصی و رشد حرفه ای را دارند. اینجاست که می خواهید شبکه کنید. این کیفیت شبکه است، نه کمیت راه اندازی کسب و کار املاک و مستغلات با ترسیم یک استراتژی تجاری، یک سرمایه‌ گذار جدید املاک و مستغلات می‌تواند کار دقیق ‌تری را برای شروع جدی انجام دهد.

توسعه زیرساخت ها

در حالی که ممکن است مدیریت یک ملک برای کسانی معنای انتخاب بهترین مکان ملک، تعیین بهترین استراتژی اجاره، شناسایی بالقوه، و پی بردن به بازگشت سرمایه است. حتی زمانی که ملکی پیدا و خریداری می شود، مهارت های زیادی وجود دارد که باید در مورد مدیریت املاک، از جمله اجرای قراردادهای اجاره و توسعه یک سیستم حسابداری قوی، آموخته شود. اگر تصمیم دارید ملک خود را شخصاً مدیریت نکنید، این به را برای شما انجام دهد. باید یک مدیر ملک پیدا کنید تا این کار که بیشتر مجذوب جذابیت خرید و فروش هستند.

اقتصاد پایدار

جنبه جانبی به نظر برسد، اینطور نیست. درک چگونگی مدیریت یک ملک کلیدی است. املاک و مستغلات باید به خوبی مدیریت شود تا بتوان پول درآورد.می‌گوید در تحلیل نهایی، سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند یک شغل بسیار سودمند هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی باشد. او می‌گوید: یک اتفاق جالب در املاک و مستغلات رخ می‌دهد، جایی که با افرادی مواجه می‌شوید که آن را ساخته ‌اند. اما آن لحظه مهم وجود ندارد. این به سادگی یک فرآیند است. در واقع سفر است. 

اقتصاد پایدار

وقتی صحبت از سفر می شود، به جای آن نقطه عطف خاص، متوجه می شوید که این سفر به زندگی شما تبدیل شده است. و این یک زندگی فوق العاده و شگفت انگیز بوده است.اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد چگونگی شروع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستید، برنامه توسعه حرفه ای هاروارد یک ارائه می دهد که به شما در تسلط بر اصول کمک می کند راه‌های مختلفی برای سرمایه‌ گذاری در این منبع وجود دارد، به شکل انواع مختلف دارایی‌ها ، که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

خط آخر

سرمایه گذاری املاک سرمایه گذاری روی زمین است .در زیر عمده سرمایه گذاری در ملک آورده شده است: مسکونی، تجاری، خرده فروشی، ما همچنین به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانید از املاک خود سود ببرید. اول از همه: بیایید برخی در مورد سرمایه گذاری در ملک را از بین ببریم.برای شروع به سرمایه زیادی نیاز دارید بسیاری از تصور می کنند به این معناست که ابتدا باید یک واحد از خود بخرید. حقیقت این است که راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون برای کل ملک تحت نام خود درآمد کسب کنید.

به یک سابقه اعتباری کامل نیاز دارید در حالی که سابقه اعتباری ضعیف بر توانایی شما برای داشتن خانه تأثیر می گذارد، لزوماً به این معنی نیست که نمی توانید از سایر اشکال سرمایه گذاری در ملک سود ببرید.سرمایه گذاری املاک آسان و غیرفعال است سرمایه گذاری املاک به عنوان یک روش درآمد غیرفعال تبلیغ می شود، اما به ندرت چنین است. سرمایه گذاری املاک، تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات، تراست های سرمایه حتی به عنوان صاحبخانه، باید دستان خود را با نگهداری، بازاریابی و مراقبت کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *