چ. مه 1st, 2024
پنج راهکار موثر برای پیش ‌فروش موفقیت‌ آمیز در منطقه چیتگر

وسیله ای برای به حداکثر رساندن سود

املاک و مستغلات یکی از محبوب ترین کلاس های دارایی جایگزین است و راهی موثر برای تنوع بخشیدن به پرتفوی شما به دور از بازار سهام ارائه می دهد.یکی از جنبه‌های منفی سرمایه‌ گذاری‌های کسری املاک این است که اغلب نقدینگی ندارند، به این معنی که اگر به پول نقد نیاز دارید نمی‌توانید آنها را به سرعت بفروشید. و برخی از پلتفرم‌های تامین مالی جمعی شما را تا زمانی که انحلال اتفاق نیفتد، قفل می‌کنند، که ممکن است سال‌ها طول بکشد. شرکت‌های تامین مالی جمعی معمولاً هزینه‌های مدیریت سالانه را دریافت می‌کنند.

وسیله ای برای به حداکثر رساندن سود

اگر تصمیم دارید تا حدی یک خانه را خودتان مدیریت کنید، ممکن است املاک مسعود فاطمی با هزینه های پنهانی مانند تعمیرات و ارتقاءهای ضروری نیز مواجه شوید. اگر از طریق یک شرکت تامین مالی جمعی بروید، از آنجایی که از طریق شرکتی سرمایه گذاری می کنید که همه چیز را برای شما مدیریت می کند، با مالکان درگیری نخواهید داشت. اما خرید یک ملک با چندین سرمایه گذار که می شناسید می تواند منجر به تنش در مورد نحوه اداره ملک شود. اگر به دنبال سرمایه‌ گذاری غیرفعال هستید.

مورد نیاز سرمایه گذاری

الزامات تحقیق: هر چه برنامه‌های سرمایه‌ گذاری در املاک و مستغلات خود را بیشتری انجام دهید، تحقیقات بیشتری باید انجام دهید. این شامل تحقیق در مورد بازارها، محله ها، صحبت با عوامل و کار از طریق بسته شدن است. وقتی این را با سرمایه گذاری در سهام یا مقایسه می کنید ، املاک و مستغلات بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.الزامات اعتبار سنجی: برخی از شرکت ها از شما می خواهند که یک سرمایه گذار معتبر برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باشید ، حتی اگر سرمایه گذاری جزئی باشد.

مورد نیاز سرمایه گذاری

ما طرفداران زیادی از سرمایه گذاری های کسری در املاک و مستغلات مانند سهام زمانی یا خانه های فرعی با گروه های کوچکی از سرمایه گذاران نیستیم. دلیل اصلی این است که و هزینه های پنهان می تواند یک سرمایه گذاری عالی را به یک تبدیل کند.و اگر می خواهید خارج شوید، اغلب بسیار دشوار است. در واقع، خروج از قراردادهایی مانند اشتراک زمانی آنقدر دشوار است که یک صنعت کامل از وکلای سهام زمانی به نبرد با شرکت‌های سهام زمانی البته با هزینه رشد کرده‌اند.

جنبه‌های منفی سرمایه‌ گذاری‌ها

خوشبختانه، به لطف شرکت های تامین مالی جمعی، شروع به سرمایه گذاری جزئی در املاک و مستغلات آسان تر از همیشه است. و بهترین بخش این است که این سرمایه گذاری ها به صورت حرفه ای مدیریت می شوند، بنابراین کاملاً منفعل هستند. و همچنان از درآمد منظم و تنوع پرتفوی سود می برید. تنها نکته این است که نمی توانید از این املاک به عنوان خانه تعطیلات تابستانی خود استفاده کنید.با در نظر گرفتن این موضوع، آیا سرمایه گذاری کسری املاک و مستغلات برای شما مناسب است.

جنبه‌های منفی سرمایه‌ گذاری‌ها

اینها مورد علاقه ما هستند که هم اکنون باید در نظر بگیریم .یکی از ساده ترین راه ها برای شروع سرمایه گذاری کسری املاک، استفاده از است . این شرکت تامین مالی جمعی به دلیل حداقل نیاز و کارمزد سالانه پایین محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این مجموعه انواع را ارائه می دهد که می توانید بسته اگر چنین است، به اهداف خود در آنها سرمایه گذاری کنید این است که می توانند در خانه هایی که در آن زندگی می کنند نیز سرمایه گذاری کنند، بنابراین آنها برای نگهداری از ملک تشویق می شوند.

خط آخر

ما را نیز دوست داریم زیرا دارای یک بازار است که در آن می توانید سهام بفروشید. اگر سهام را زودتر از پنج سال بفروشید جریمه های کوچکی وجود دارد، اما این نقد ینگی اضافه یک مزیت است.این یک گواهی با همکاری است. ما از پیوندهای شریک در دریافت می کنیم. همه نظرات مربوط به خود ماست.یکی از بازیکنان جدیدتر در دنیای املاک کسری است. این پلتفرم به سرمایه گذاران اجازه می دهد تنها با خانه های اجاره ای درآمدزا را به مجموعه های خود اضافه کنند. و چیزی که در مورد پلت فرم منحصر به فرد است .

این شرکت هنوز هیچ دارایی را نفروخته است، بنابراین درآمد اجاره تنها درآمد تا کنون بوده است. اما با در نظر گرفتن قدردانی، میانگین بازده سالانه را پیش‌بینی می‌کند. سرمایه گذاران سود سهام سه ماهه دریافت می کنند.راه موثر دیگری برای افزودن املاک و مستغلات کسری به مجموعه شما است. این شرکت تامین مالی جمعی در زمینه املاک تجاری، خرید ساختمان ها و اجاره آنها به شرکت های بزرگ برای ایجاد درآمد اجاره ای برای سهامداران تخصص دارد.شما دارایی‌های خود را از با کاربری آسان آن مدیریت می‌کنید.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *