س. آوریل 30th, 2024
پنج راه متفاوت سرمایه‌گذاری در املاک مسعود فاطمی در چیتگر

خطرات و تحولات احتمالی

به ویژه با توجه به اعلام در در مورد یک برنامه اقتصادی برای تقویت تجارت، سرمایه گذاری و ارتقای جایگاه خود به جهش از رتبه احتمالاً بازتاب ادامه خوش بینی و هیجان پس از میزبانی این خوش ‌بینی سرمایه ‌گذاران در مورد کشورهایی که در شاخص امسال قرار دارند تقریباً با میانگین سطح خوش ‌بینی خالص در سال گذشته مطابقت دارد شکل را ببینید. با این حال، به صورت مطلق، تنها کلی خود را نسبت به سال گذشته در مقایسه با نزدیک به دو سوم کشورهای موجود در لیست در سال بهبود یافته اند. برتر را تشکیل می دهند.

خطرات و تحولات احتمالی

کشورهایی که در این فهرست قرار دارند پروژه های ارتش به‌ عنوان با خوش ‌بینانه ترین چشم‌ انداز اقتصادی از نظر خالص با این حال،هر دو کاهش بسیار جزئی در امتیازات خالص به ترتیب یک و دو امتیاز در مقایسه با نتایج خود داشتند. تنها دو از بودند که نسبت به سال گذشته امتیاز خالص خوش بینی را افزایش دادند.برای ما خرسندیم که یک رتبه بندی انحصاری بازارهای نوظهور را درج کنیم تا به بینشی در مورد اینکه بازارهای نوظهور برای سرمایه گذاران در حال حاضر و در سه سال آینده جذاب ترین هستند را ارائه دهیم نگاه کنید .

رتبه بندی بازارهای نوظهور

به شکل جایگاه اول را تشکیل می‌دهند و تنها بازارهای نوظهور هستند که در رده ‌بندی جهانی گنجانده شده‌اند. فراتر از این شش نفر برتر نمایش قدرتمندی دارد و به ترتیب در جایگاه های قرار دارند.نیز عملکرد خوبی دارد و اولین بار در تاریخ شاخص اطمینان،در دهم تا قرار دارند. قدرت آنها،رهبران کسب و کار همراه با در رتبه های نخست بازارهای نوظهوری هستند که در شاخص اصلی قرار نگرفته اند و پس از آن قرار دارند.در میان رده بندی بازارهای نوظهور پنج رتبه آخر را تشکیل می دهند.

رتبه بندی بازارهای نوظهور

یک مطالعه موردی قابل توجه است، زیرا امتیاز کلی آن از در بلافاصله قبل از شروع درگیری به تنها در سال جاری کاهش یافت. این کاهش نشان می‌دهد که سرمایه ‌گذاران به ‌طور قابل پیش‌ بینی به دلیل بحران ترسیده‌اند، یافته ‌ای که با امتیاز خوش‌ بینی خالص این کشور می‌شود در حالی که سطح خالص خوش بینی برای بازارهای نوظهور به طور کلی پایین تر از همتایان خود در بازارهای توسعه یافته است، سرمایه گذاران نسبت به اکثر بازارهای نوظهور در لیست خوش بین هستند تا بدبین باشند.

هزینه‌های بالقوه

سرمایه گذاران همچنان،قابلیت های فنی و نرخ های را در تصمیم گیری های سرمایه گذاری در قرار می دهند.برای دومین سال متوالی، سه عامل اصلی که سرمایه گذاران هنگام انتخاب محل سرمایه گذاری مستقیم خود در اولویت قرار می دهند، شفافیت مقررات دولتی، قابلیت های فناوری و نوآوری، و خاصی را نشان می دهد نرخ مالیات و سهولت پرداخت مالیات است. برای سرمایه گذاران مستقر در،دلیل اصلی در انتخاب محل سرمایه گذاری مستقیم ،شفافیت است. خواه از نظر انتقال داده از طریق قوانین یا بهترین شیوه های تجاری باشد.

هزینه‌های بالقوه

این احتمالاً نشان دهنده تمرکز با مقررات است،از سوی دیگر، سرمایه گذاران هنگام انتخاب محل سرمایه گذاری مستقیم خود، نرخ مالیات و سهولت پرداخت را بالاترین رتبه بندی می کنند.شفافیت مقررات و نیز قابلیت های فناورانه و نوآورانه مهم ترین عوامل در تعیین اهداف سرمایه گذاری است.ما همچنین سرمایه گذاران را در مورد آنها برای عدم سرمایه گذاری در نوع خاصی از بازار بررسی کردیم: توسعه یافته، یا مرزی نتایج به طور گسترده ای متفاوت بود.

خط آخر

در دسترس بودن یا احتمالاً کمبود آن مواد خام و سایر نهاده ها به عنوان دلیل اصلی عدم توجه به سرمایه گذاری در بازارهای توسعه یافته ذکر شده است. و بی‌ثباتی سیاسی به‌ عنوان دلیل اصلی عدم توجه سرمایه ‌گذاران به سرمایه ‌گذاری مستقیم در بازارهای نوظهور ذکر شد. در نهایت، سرمایه گذاران کیفیت زیرساخت را به عنوان عامل اصلی مسدود کننده سرمایه گذاری خود در بازارهای مرزی ذکر کردند.دلایل عدم سرمایه گذاری در بازارهای توسعه یافته، نوظهور و مرزی بسیار متفاوت است.

سرمایه گذاران افزایش قیمت کالاها، افزایش تنش های در بازارهای نوظهور را محتمل ترین خطرات امسال می دانند این نگرانی‌ها احتمالاً نتیجه درگیری و بازتاب ادامه این همه ‌گیری و همچنین نوسانات بعدی قیمت کالاها و بالا است. در واقع در سال رسید و در حالی که در حال حاضر رو به کاهش است، همچنان پیش بینی می شود در بالای درصد باقی بماند. و قیمت انرژی به سطوح بی سابقه ای به ویژه در رسیده است. بین و با گسترش درگیری در، قیمت عمده فروشی و افزایش یافت.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *